Friday, January 1, 2010

It's a warzone

Så det nya året firades in med en krigszon, på möllevångstorget i malmö.. krutröken låg tät, fyrverkerierna flög in bland folkmassorna, på folk och över ens huvud, på bilar, på polisen.. och folk blev arresterade. Så går det till i Malmö.. haha.. that's A New Year for ya!
Så min fråga är.. är folk helt slut i huvudet? eller jag kanske inte ens behöver fråga det.. svaret är ju ganska självklart, speciellt när man ser små barn stå med sina föräldrar runtomkring.. Människor är ett udda släkte, men det finns hopp, det vet man när ens fina vänner sjunger Happy New Year i telefonen, i stämma tror jag bestämt. haha

Så detta är kommer bli ett magiskt år.. det vet jag!

Kärlek, Respekt och Lycka till alla mina nära och kära!!

1 comment:

Stina said...

Helt sjukt är det!! Men klart vännen i krigszonen ska sjungas för.. stora kramar