Monday, December 28, 2009

En Fantastisk Dag

Har jag haft idag, ja även alla de dagar jag har varit här, med bla besök på Mathias Dahlgrens restaurang på Grand Hotel med familjen som var en kulinarisk orgasm ;) haha o sedan en lugn och mysig julafton och sedan en juldag som bestod utav sömn och kräkningar.. och sedan idag.. med bra flyt under dagen och ett underbart besök hemma hos min Moster o underbara Gunnar och deras barn, mina små fina kusiner som har blivit så stora nu...där det blev yatzy, svärdfight, prutthumor, strumpor och diverse konstigheter och sedan möta upp Stina för lite mat och bio.. Avatar!! Fantastisk film, underbara miljöer, underbart budskap.. jag är rörd.. och den var inte ens i 3D.. haha

Så nu är det dags att sova några timmar innan man ska upp, packa och göra sig i ordning innan jag ska iväg o träffa min farfar, för att sedan ta tåget tillbaka till kontinenten för att ta tag i mina studier och hämta ut mina 5 böcker som borde komma snart...

Och er som jag inte hann träffa... vi får ta det nästa gång om ni inte kommer till malmö.. :)

Peace & LOVE

2 comments:

Oskar said...

SWEEEEEEEEEEEEET!

Stina said...

Jeeepp! Sweet it was.. Tack för en najs AVATAR afton :) stor kraam tills vi ses igen och hörs lär vi ju göra innan dess!