Friday, August 14, 2009

Alkohol - Något som jag nog inte tål..

Ja ni, det har hänt ett par gånger nu, har druckit lagom med sprit/ öl/ vin.. och inte blivit direkt full, men ändå mått riktigt illa och haft problem att behålla det i min lilla yummy tummy.. och eftersom jag är lite trög så har jag insett det nu att jag inte tål alkohol.. inte så konstigt då det är ett nervgift.. så nu ska jag bara dricka en öl eller ett glas vin till maten för att det är gott..

Annars så är jag på gotland nu ända till på måndag och ska riva allt.. hur kul som helst att vara här nere igen, och samtidigt lite sorgligt. Sedan ska jag upp till piteå i 2 hela dagar och jobba, sedan tillbaka till nästet i sundsvall för att styra upp allt.. eller snarare packa ner allt i små lådor o sedan kasta massa saker.. varför? Jo för att jag ska FLYTTA!!!! :D WOhooooo äntligen.

Mer detaljer i nästa inlägg som kommer nästa vecka..

PEACE!!

1 comment:

Thorgun said...

Stämmer nog riktigt bra.
Även din pappa hade det problemet, på den tiden.
Dessutom fick han alltid ont i benen dagen efter....
Och om jag inte minns fel har du alltid haft lätt för att "inte tåla" sprit.
Masa KRAMAR från
MAMA