Saturday, July 11, 2009

Mina sista dagar på gotland

Massa jobb, härliga stunder och underbara vänner.. det är mitt liv just nu på gotland.
Men nu är det bara ett fåtal dagar kvar här.. känns konstigt, men ändå så ska de bli skönt att ha lite semester. Åker härifrån på onsdag, för att sedan åka till piteå?! igen för att hämta ett mixerbord. Sen blir det nog ett par dagar i sundsvall och bara landa, för att sedan åka ner till stockholm och hälsa på vänner och familj, ska bli skönt. Annars så väntar jag på mitt slugiltiga besked från skolan, just nu verkar det som att jag har en reservplats... 11.. ? jaja.. Jah knows if it will be. Allt har en mening. Men jag tror starkt på framtiden.
Annars har ja änteligen haft en ny healing session, det var underbart att få heala igen!! LÖÖÖV it!! måste göra det mer ofta.. finns nästa inget bättre! Boka mig.. än så länge är det gratis.. ;P haha..

ne nu kanske det är dags att sova.. det är ju en dag imorrn med faktiskt..

Peace and Love

1 comment:

Sara Persson said...

Varför ska du inte vara på Gotland hela perioden?
Hoppas du har det bra iallafall. Saknar att få vara på Gotland med Er!!

Kramar