Thursday, May 14, 2009

Ondska Och Bilderberg gruppen

Nu ska Bilderberg gruppen ha möte ännu en gång för att diskutera våran världs framtid.
Vet någon något om det här? Nej.. Skrivs det om i tidningarna? Nej..
Vilka är det då som har möte? Vad diskuteras? varför skrivs det inget om detta otroligt viktiga möte?

Jag kan inte svara på allt men lite kan jag svara på;
Bilderberg gruppen består av världens mest inflytande och rikaste personerna som lever på denna jord. Dessa fina människor som äger de största bolagen och är så rika att dom praktiskt taget äger hela det ekonomiska systemet. låter det sjukt? ja.. men sant är det.

Vad diskuteras?
Jo om våran depression som håller på just nu.. och frågan lyder.. ska vi låta det bli värre och värre tills allt är ett helvete, eller om vi ska gå igenom en kortare men kraftigare depression som gör vägen för ett nytt ekonomiskt system.. och då säger jag bara.. passa er..

Och varför inte Media inte bevakar detta? jo för att media är köpt, och att det är så hemligt.. hur skulle det vara om hela världen helt plötsligt fick veta vad som egentligen försiggår bakom stängda dörrar.. skulle ju inte funka.. Jag hoppas att allt folk vaknar upp och ser vad som händer..

original artikel på engelska


Låten tillägnar jag alla dessa Ondskefulla människor som har blivit förvridna..

PEACE



1 comment:

Anonymous said...

Tack for intiresny Blog