Monday, April 27, 2009

Ledig i Malmö

Jag är kär.... I staden Malmö!!

Kom ner till Halmstad igår, och jag och cissi åkte tåg till hässleholm och blev uppplockade av jocke och christer. Åkte hem till christer som bor på landet.. hur mysigt som helst. och där bjöd han på mat & vin utomhus.. så lugnt o skönt. Det var precis vad man behövde efter allt jobbande och farande. Det blev TP på kvällen och jag o jocke körde Thunder psykning och vann... haha.. ;)

Sedan blev det uppstigning kl 06 i morse för tågresa till malmö hem till jocke.
Fy fan vad malmö är underbart! Har gått på stan o fikat, och sedan gått ut och ätit i möllan på uteservering med cissi, jocke och therese ( jocke o cissis kompis ) sen kom jockes date.. :) hehe.. nu sitter vi iaf hemma hos jocke o ska snart kolla på film.

Iaf känner mig såååå hemma i malmö.. och boende för hösten kanske redan är löst.. vi får se..

Sen en liten detalj som hände när vi skulle spela i mariestad i helgen... blev stoppad av farbror polis... och han tog mitt körkort... hahahaha.. så vi får se när ja får tillbaka det.. skrattar bara åt det.. allt händer av en orsak.. :D

Jah knows best!
Bless!


och så GRATTIS MAMMA PÅ FÖDELSEDAGEN!!! massa KRAMAR!

No comments: