Thursday, April 30, 2009

Änglavakt

Jesus.. nu är det minst den 3:e gången jag har änglavakt på den här turnén.
Idag ramlade jag av scenen och var sjukt nära på att landa med huvud och rygg på stolar.. men jag missade och fick bara lite töntigt ont i ena armbågen.. haha..
Man kan ju skratta sig lycklig.. och det är precis det jag gör. :D

Föreställningen idag i Skövde gick sjukt bra, underbar publik, underbar lokal, samt underbara tekniker i huset. Måste även säga att ensemblen är riktigt bra, dom får ju fortfarande mig att skratta! Helt otroligt efter.. ja hur många föreställningar är det nu? måste ju vara över 60 iaf.. om något vet så säg till.. hehe

Imorrn bär det äntligen av.. "hem" (även om jag helst skulle vilja flytta till malmö nu)
till sundsvall.. ska bli skönt.. sen är det bara Norrlands-svängen kvar på turnén.

Nu ska ja snart sova..

Thank You JAH.
Love and Bless!

1 comment:

Stina said...

Härligt att du överlevde.. du får ju va lite försiktig tough guy!! Jag åkte från Piteå igår.. riktigt fint väder och våren börjar så smått komma dit oxå! Så du får hälsa norrland :) najs med malmö aight?? men först ska vi rocka gotland.. massa kramar